اولین و مهم ترین مزیت این نوع تبلیغات بالا بردن اعتبار مارک شما به وسیله یوزرها حقیقی وواقعیست. در واقع عموم شمارا تبلیغ مینمایند. مزیت بعدی هزینهی نادر آن در مقابل دیگر نحوههاست طراحي اپليكيشن اندرويد و سومین مزیت ارتقا نصبهای ارگانیک میباشد یعنی ممکن میباشد یک استفاده کننده به محض شنیدن نام نرم افزار شما آن را نصب نکند البته اسم آن را به خیال و خاطر میسپارد و هنگام مراجعه به اپلیکیشن استورها میان آیتمها اسم برنامه شمارا گزینش مینمایند و همین استدلال سبب ساز بالا رفتن نصب و مرتبه شما در نرمافزار استورها میگردد.
معایب تبلیغات دهن به دهن (WOM)
از معایب این شیوه غیر قابل در اختیار گرفتن و تحلیل بودن آن میباشد. به عنوان مثال یکسری پیام منفی از همت شما در کانالهای اجتماعی پخش گردیده و شما قدرتمند به اعمال در اختیار گرفتن روی هیچکدام نیستید و فاجعه وقتی صورت می دهد که قابلیت و امکان به اشتراکگذاری تجربه ناخوشایند در بین یوزرها یکسری برابر بیشتر از اشتراکگذاری تجربهی خوشآیند میباشد. همینطور این تبلیغات غیرقابل چکست زیرا تبادل تجربهی به کارگیری از سرویس در بین مکالمات روزانه واقعه می افتد و اندازهگیری آن شدنی وجود ندارد.
نشانی اینترنتی مارکتینگ در بازاریابی اپ
نشانی اینترنتی مارکتینگ
به طور تقریبً همه برندها و کسبوکارها از استراتژی آدرس اینترنتی مارکتینگ به کارگیری مینمایند. اکثر اوقات عموم، آدرس اینترنتیهای خویش را از روش گوشی گشوده مینمایند. تکنیکهای تقسیمبندی، فردیسازی و اتوماسیون، نشانی اینترنتی مارکتینگ را به یکیاز ابزارهای قادر برای بازاریابی نرم افزار تبدیل نموده است. آدرس اینترنتی مارکتینگ توانمند به جوابگویی هدف ها متعدد بازاریابی مثل ارسال محتوای اثر گذار، ارتقاء یوزرها نو، برقراری تعامل با یوزرها فعلی و فعال کردن یوزرها دیرین میباشد. این استراتژی بهخصوص برای کاربرانی که امکان Push Notification نرم افزار را غیرفعال کردهاند، بسیار مؤثر میباشد.
کمپینهای ایمیلی مورداستفاده برای نرمافزار مارکتینگ بایستی پیش از راه اندازی نرم افزار مقدمه گردد و بهشکل مداوم ادامه داشته باشد تا شایسته ترین سود نتیجه ها خواهد شد.